Mulla on nyt kauhee himo päästä tarinassa eteenpäin, joten tässä taas uusi osa luettavaksi. Tiedossa on paljon teinidraamaa! ;) Pieni varoituksen sanainen siitä, että osa sisältää taas rajua ja rumaa kielenkäyttöä. Sellasiahan nää nykyajan teinipissikset on.. Okei, tässä siis osa, muistakaa kommentoida lopuksi! :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oli kaunis perjantai iltapäivä. Bridgetownin lukion kellot soivat ja pian koko pihamaa ja koulurakennus tyhjeni koululaisista, jotka lähtivät innokkaina viettämään viikonloppua. Jotkut suunnittelivat syventyvänsä psykan kokeiden lukuun ja elokuvien katseluun, jotkut hypettivät viikonloppuna järjestettäviä bileitä.

Elias venytteli koulun käytävällä odottaessaan vessaan mennyttä Pihlaa. He menivät aina yhtä matkaa koulusta kotiin. Käytävän päästä kuului korkojen kopsetta ja pian ohi kävelikin koulun suosituimmat tytöt.

Kaunis sinisilmäinen vaaleaverikkö oli jenginsä kiistaton kuningatar. Hänen nimensä oli Jessica. Hän oli rikkaan perheen tytär, ja tottunut aina saamaan kaiken haluamansa. Ruskea poninhäntäinen tyttö oli Ella. Hän suorastaan palvoi maata Jessican alla, Jessica oli Ellan idoli ja esikuva. Ella oli pakahtua ylpeydestä hengaillessaan koulun kuumimman ja tavoitelluimman tytön seurassa.

- "Kato mikä kuumis!", Ella supatti hiljaa takana tulevalle Jessicalle tyttöjen hidastaessa kävelyvauhtiaan huomattuaan Eliaksen.

- "No aijjaa! Toi vois sopia mulle täydellisesti!", Jessica sanoi ylimielisesti takaisin.

- "Mennään vessaan meikkaamaan ja miettii mitä mä voisin tehdä ton söpön jäbän suhteen.", Jessica jatkoi saaden Ellan hihittämään jännittyneenä.

- "Siiiis OU MAI GAAAD mikä jätkä!!", Jessica kiljaisi vessanoven paiskauduttua kiinni.

- "Mun on pakko saada toi, toihan on niiiiiiiin täydellinen. Näitsä ne lihakset ja ruskeet silmät?!", hän jatkoi.

- "Joojoo! Siis aivan ihana! Kukakohan toi jätkä oikein on? Se on varmaan uus ku en oo nähny sitä aikasemmin", Ella sanoi.

- "No mä otan siitä selvää! Ainaki se on tällä hetkellä koko koulun kuumin kundi ja mä aion saada sen itelleni!", Jessica sanoi ylpeästi itsevarmana.

- "Mut ensin mä soitan Ericalle, se saa tulla tänne meidän kans keksii miten saan ton mysteerimiehen itelleni. Sillä sekopäällä on aina parhaimmat ideat.", Jessica sanoi.

- "Erica! Missä sä oot?! Baaris? Ei, nyt tuut koululle. Joo, tuuthan sä!"

- "Siks, koska mulla on iha helvetin tärkeetä asiaa!! On, on! Tuu tänne vessaan, oon tääl Ellan kaa venailemas sua."

- "Ainiin, onhan sul kortsui mukana? Voi olla et mä tarviin niitä hyvin piankin, hihihi!", Jessica sanoi maireasti ja lopetti puhelun.

- "Voi vittu, Jess! Meinaatsä mennä hommailee sen jätkän kanssa tonne vessaan niinku Jakenkin kanssa menit? Sä oot niiin hullu, ihihihihi!", Ella hihitti.

- "No eihän sitä voi tietää! Ja hyi saatana, älä puhu enää ikinä siitä juntista urheilupellestä, se on niiiiin oksettava!!", Jessica nauroi.

Hetken päästä vessan ovi kävi ja Erica asteli sisään.

- "No sullahan kesti!", naamaansa tarkasteleva Jessica sanoi nostamatta katsettaan peilistä.

- "Ja mikäs neideillä olikaan hätänä?", Erica irvaili humoriseen sävyyn astellessaan sisään.

- "Öööö..? Mitä sun hiuksilles on tapahtunu!! Ootsä muija ihan sekasin?!!", Jessica kiljaisi nähdessään Erican pinkit hiukset.

- "Mitäs tykkäät, beibe? Eiks pinkki ookaan enää sun lempiväris?", Erica sanoi ivallisella äänellä.

- "Joo, ei tosiaan, ainakaan hiuksissa! Noi on ihan KA-MA-LAT!!", Jessica sähähti ärsyyntyneenä.

- "Joo, ei millään pahal, mut noi on kyl aivan karseet!!", Ella myöntäili Jessicaa.

- "Haha, hyvä!", itseään peilistä katsova Erica sanoi.

- "Nää mun hiukset on sellaset pikku terveiset mutsille. Se yrittää erottaa mua ja Joelii ja muutenkin määräillä kaikest, joten mä värjäsin hiukset kostoks! Se kato niiin rakasti mun ihania pitkiä vaaleenruskeita hiuksii, mut nyt se saa luvan totutella näihin pinkkeihin!", Erica selosti ylpeänä.

- "Ja mä mietin ekaks hei siiliä! Olkaa ilosia etten vetäny itteeni hei melkee kaljuks! Must tää pinkki on söpö, se sopii hyvin mun vaatteisiinkin!", hän jatkoi hymyillen.

- "AHAHAHAHHHAHAH!!! Vittu että sä oot sekasin!! Crazy bitch!!!", Jessica nauraa räkätti.

- "Kannattaisko sun vähän hillitä tota pillereiden vetämistä ja vanhemman jätkän kanssa hengailua ku susta tulee tollanen?", Jessica naurahti.

- "Hei pliiiiis, vähä rajaa. Sä alat kuulostaa ihan mutsilta! Mä oon ihan kunnossa!", Erica sanoi närkästyneenä.

- "Sitäpaitsi Joel on maailman paras jätkä, sen kanssa on aina niiin hauskaa! Mä pääsen sen seurassa baareihin ja jokapaikkaan!"

- "Ja siitä puheenollen, mikä se sun tärkee asias oikein oli, et mun piti raahautuu koululle perjantai iltapäivällä baarista? Joel joutu jäämään sinne ihan yksin kattoo sitä jalkkispelii.", Erica sanoi.

- "Ainiin, hihih!", Jessican ilme kirkastui.

- "Jätkäjuttui! Nimittäin tos käytävällä oli ihan helvetin kuuma jätkä, jota me ei tunneta ja me täs Ellan kaa mietittiin et miten mä saisin sen itelleni? Oisit nähny sen, se oli niiiiin kuuma! Koko koulun parhaimman näkönen!", Jessica hehkutti kuin pikkutyttö.

- "Ootsä tosissas? Mikä täs nyt on oikein se ongelma? Sähän saat jätkän ku jätkän.", Erica sanoi.

- "Joo tiedän, mut en mä oo koskaan yrittäny iskee ketään. Kaikki on tullu aina iskee mua. Enkä mä jaksa oottaa et toi jätkä alkais iskee mua, joku muu tän koulun muijan saattais iskee sen eka ja mähän en kenenkään jämiä ota! Mä haluan ton jätkän nyt!", Jessica parahti.

- "Joten nyt olis keksittävä et miten mä saan sen? Meenks mä sanoo sille jotain? Pyytää sitä johonkin? Apua!", Jessica hermoili, joka oli hänen tapojensa vastaista.

- "Hhhmmmm, ootas mä mietin..", Erica sanoi ja painui ajatuksiinsa.

- "Nyt mä keksin! Pyydät sitä baariin!", Erica innostui.

- "Ootsä tosissas? Ei meil oo hei haloo ikää.. Ja sitäpaitsi mä oon hukannu mun feikkihenkkarit.", Jessica sanoi närkästyneenä.

- "Oon! Yks Joelin tuttu on tänää yhen baarin ovella pokena. Se päästää mut aina sisään, joten se päästää kyl teidätki jos mä vaan pyydän!", Erica riemuitsi.

- "Me ei olla oltu pitkään aikaan missään bilettämässä porukalla. Nyt ois hei sun tilaisuus lähtee ja samalla pokata se jätkä. Eiks ni?", Erica sanoi ja vinkkasi silmää.

- "Hmmm.. Nojoo, okei. Lähetään vaan! Pari drinksuu ja se jätkä on mun!", Jessica sanoi ja hymyili viekkaasti.

Jessica pakkeloi vielä naamaansa ennenkuin rohkaisi itsensä ja lähti etsimään Eliasta.

Jessica asteli hermostuneesti käytävää kohti, jolla oli nähnyt tämän ruskeasilmäisen komistuksen. Mitäpä jos jätkä ei enää olisi siellä, Jessica joutuisi odottamaan viikonlopun yli nähdäkseen hänet taas.. ja silloin saattaisi olla jo liian myöhäistä.

Tytön iloksi poika oli kuin olikin vielä samassa paikassa, tosin suht ärsyyntyneen ja hermostuneen näköisenä.

Jessica sipsutteli kohti Eliasta ja yritti näyttää mahdollisimman viileältä ja kauniilta. Todellisuudessa hänen sydän hakkasi tuhatta ja sataa, hän ei todellakaan ollut tottunut mihinkään tälläiseen.

- "Tota.. Moi! Mä oon Jessica ja aattelin, et haluisiksä lähtee mun ja tyttöjen kans tänää illalla baariin? Oot varmaan uus täs kaupungis, ni aattelin et voisin näyttää sulle vähän paikkoi.", Jessica sanoi hermostuneesti, sydän tykyttäen odottaen myöntävää vastausta.

- "Heh, moi. Mä en oo kyl uus tässä kaupungissa, pelkästää tässä koulussa. Tulin tähän lukioon just ykköseks.", Elias sanoi hymyillen.

- "Ja tosiaan, mä oon Elias. Ja lähtisin kyllä baariin, mut mulla ei oo ikää siihen vielä.", hän jatkoi.

Jessica rentoutui ja alkoi olemaan oma, flirttaileva itsensä.

- "Aijjaa, vähän siistiä. Tai siis, tervetuloa kouluun! Tosi kiva saada tollanen komistus tänne, hihi!"

- "Ja ei se ikä oo mikää ongelma! Sähä näytät ihan täysikäseltä. Ja sitäpaitsi, me ollaan menossa yhteen baariin, jossa on tuttu poke, joka päästää meidät sisään, vaikkei ikää viel ookaan. Lähtisit nyt mukaan, ees suojelee mua vanhoilta limasilta ukoilta?", Jessica hihitti ja hymyili.

Sillä aikaa vessankopissa istui Pihla pylly puutuneena. Hän oli ollut kokoajan vessassa, eikä ollut uskaltautunut tulla pois ennenkuin koulun pahimmat pissikset lähtivät vessasta. Viimein Erica ja Ellakin häipyivät vessasta, joten Pihla pääsi vapaaksi haisevasta kopista. Eliaskin oli varmaan aivan raivona jouduttuaan odottamaan häntä näin kauan.

Pihla katseli varovasti ympärilleen, varmistaakseen ettei pissikset olleet enää paikalla. He olivat jättäneet jälkeensä kauhean hajuvesi,-ja hiuslakkapilven. Pihlaa yskitti.

Siinä käsiä pestessään Pihla muisteli kuulemaansa keskustelua. Häntä nauratti tyttöjen jutut.

"Kukahan se niiden hottis oikein on? Varmaan joku koulun jalkkisjoukkueen aivoton lihaskimppu! Hahah!"

Pihla asteli ulos vessasta ripeästi valmiina lepyttelemään odottelua vihaavaa, luultavasti erittäin hermostunutta Eliasta. Käytävälle kuuluikin pojan iloinen nauru ja puheensorina. Pihla meni nurkan taakse ja järkyttyi.

"EI. VOI. OLLA. TOTTA. !!!! Onko Elias niiden uhri?!" , erittäin närkästynyt Pihla mietti ja katseli Jessican keikistelyä ja hihittelyä nyrpeänä.

Kimpaantunut Pihla käveli päättäväisin askelin kohti hihittelevää kaksikkoa. Hän pelastaisi Eliaksen tuolta kamalalta meikkihirviökotkalta!

- "Tuu Elias, lähetään.", Pihla sanoi napakasti.

- "Kukas tää pikkuneiti oikein on?", Jessica katsoi Pihlaa päästä varpaisiin arvostelevasti ja naurahti.

Elias ei kerenny avata suutansa kun Jessica jo jatkoi.

- "No anyway, siis tosiaan olin sit..."

- "Elias! Kuulitsä?", Pihla huudahti ja keskeytti Jessican selityksen.

- "Hei, meillä on tässä Eliaksen kanssa juttu kesken! Et ole hyvä ja painu...", ärsyyntynyt Jessica kivahti. Hän ei sietänyt kilpailijoita.

- "Hei, otas ihan rauhassa. Täs on mun kaveri Pihla.", Elias keskeytti Jessican. Vaikka Elias olikin tympääntynyt Pihlalle, joka oli laittanut pojan odottamaan itseänsä, hän kuitenkin halusi puolustaa tyttöä.

- "Noni, jokohan me voitais nyt lähtee? Meidän piti pitää tänää kauhuleffamaraton, muistatsä?", Pihla sanoi kärsimättömänä.

- "Hei hetkinen! Sori typy, mut ei Elias oo kattomassa sun kanssas tänää mitää tyhmii leffoi ku se lähtee mun kans baariin!", Jessica sanoi ivallisena.

- "Ainiin, sori Pihla! Mä unohdin ne leffat.. Mut mä lupauduin jo lähtee Jessican kanssa baariin.", Elias pahoitteli.

- "Niin, joten nyt sä voitkin sit lähtee..", Jessica hymyili ja sanoi voitokkaana.

- "..meidän mukaan!", Elias huudahti.

- "MITÄ?!", Jessica ja Pihla huudahtivat yhteen ääneen.

- "Mä kyl meinasin, et toi vois nyt lähtee menee, ei meidän mukaan, todellakaan.", Jessica sanoi nyrpeääkin nyrpeänä.

- "Niin, lähtisit meidän mukaan Pihla. Se vois olla hauskaa, eikä sun tarvis katella yksin niitä leffoja. Katottais niitä sit vaikka huomenna, okei?", Elias sanoi hyväntuulisena.

- "Siis meinaatsä tosiaan et toi oikeesti lähtee meidän mukaan baariin?", Jessica tuhahti ja katsoi alentavasti Pihlaa kulmiensa alta.

Pihla ei todellakaan halunnut jättää Eliasta Jessican kynsiin, joten hän teki jotain todella luonteensa vastaista;

- "Joo, tosi hyvä idea Elias! Sähän voit sit olla mun vaatemakutuomarina.", Pihla sanoi tekoinnokkaasti.

Jessica katsoi laskelmoiden Eliaksen kanssa läppää heittävää Pihlaa päästä varpaisiin. Hän oli todellakin saanut kilpailijan, Pihlahan oli aivan rakastunut Eliakseen. Toisaalta, ehkä olisi vain hyvä, että Pihla tulee mukaan, jotta Jessica voisi vietellä Eliaksen suoraan Pihlan silmien alla ja nöyryyttää tuota tyhmää pikkulikkaa oikein antaumuksella.

Kellonajoista ja muista sovittuaan, PIhla ja Elias lähtivät lompsimaan kohti bussipysäkkiä mennäkseen kotiin. Jessica juoksi vielä Pihlan ja Eliaksen perään ja pysäytti heidät.

- "Ainiiin, Pihlajanmarja. Pistä sit jotain vähän tasokkaampaa vaatetta päälle illalla, ethän sä tollasissa naurettavissa, lapsellisissa ryysyissä pääse mihinkään sisään!", Jessica naurahti.

Pihla loukkaantui Jessican kommentista. Hän todellakin niiiiin vihasi hänenlaisia pissiksiä!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ilta saapuikin pian ja niinkuin joka perjantai, ennen puoltayötä kaupungilla oli jo melua ja vilinää. Baarien värivalot välkkyivät ja taksit huristelivat paikasta toiseen kuskaillessaan juhlakansaa.

Pihla meinasi pyörtyä jännityksestä. Hän oli napannut  äitinsä kaapista hienon biletopin, laittautunut tuntitolkulla, karannut salaa kotoa ja oli nyt hississä menossa luvatta baariin, alaikäisenä! Lisäksi mukaan oli tulossa koulun pahin pissisjengi, jonka "johtaja" oli iskenyt silmänsä Eliakseen ja joka vihasi Pihlaa. Great!

Pian hissiin änkesikin Jessica jengeineen. Pihla tunsi, kuinka tytöt tuijottivat häntä ilkeästi ja kikattelivat hänelle. Pihlaa hieman karmaisi, mihin hän olikaan joutunut mukaan.. Jessica oli varmasti keksinyt tyttöjen kanssa jotain kamalaa Pihlan päänmenoksi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tässä osa yksitoista! Suunnittelin ensin osan olevan paljon pidempi tapahtumiltaan, kun kuvat oli valmiina ties kuinka pitkälle, mutta päätinpä nyt jättää osan tähän kohtaan. Ensiosassa siis saatte tietää kuinka baarireissu menikään! ;) Kommentteja olisi kiva saada. Mitä mieltä olette Pihlasta? Entä Jessicasta? :)